John Flanagan: Zwiadowcy - Ruiny Gorlanu

By | 19:53 2 comments
John Flanagan
Zwiadowcy: Ruiny Gorlanu
(wydawnictwo Jaguar)



"Zwiadowcy" to zdecydowanie jedna z moich ulubionych serii - towarzyszy mi już wiele lat i nie wydaje mi się, żeby kiedykolwiek mnie znużyła.

Will to sierota, który nie grzeszy posturą godną rycerza, a wręcz przeciwnie, jest chudy i mały. Już niedługo zbliża się dzień, w którym będzie musiał zdecydować, kim chce być w przyszłości, a przy jego nietypowym wyglądzie - w oczach innych - nie nadaje się na nikogo.

Jednak jest pewien, owiany tajemnicą i grozą, człowiek, który zauważa w chłopcu potencjał i wybitny talent. Decyduje się zostać jego mentorem i wyszkolić go na jednego z lepszych Zwiadowców.

"Ruiny Gorlanu" to przepiękna opowieść o przyjaźni i pokonywaniu własnych słabości, osadzona w realiach stylizowanych na średniowiecze. Klimat książka jak najbardziej oddaje, przepełniona humorem, niesamowicie wciągająca. 


Oprawa graficzna (w środku książki i na zewnątrz) - świetna. 

Jak najbardziej polecam, zarówno młodzieży, jak i dorosłym!

2 komentarze: Leave Your Comments

  1. Uwielbiam tę serię! Zwłaszcza pierwsza część przypadła mi do serca. A Halt i Will po prostu je skradli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.pangrodzki.pl - blog artysty, pisarza

    Zobacz moją nową książkę science-fiction i muzykę elektroniczną oraz obrazy olejne na płótnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, to dla mnie motywacja do pisania. :)